Análisis de los resultados de la encuesta de movilidad 2014 de Vitoria-Gasteiz realizada por TRANSyT (Universidad Politécnica de Madrid) para el Centro de Estudios Ambientales

[Azterlana]

2014ko mugikortasun inkesta

PDF Dokumentuaren deskarga

PDF Dokumentuaren deskarga ingelesez

Egilea:

Transyt (Madrilgo Unibertsitate Politeknikoa) eta Ingurugiro Gaietarako Ikastegia

Urtea: 2014

Laburpena:

Durante 2014, dentro del convenio de colaboración que mantiene el CEA con el Centro de Investigación del Transporte (TRANSyT) de la Universidad Politécnica de Madrid para la realización del proyecto TRANSBICI, se realizó una encuesta de movilidad y una explotación preliminar delos resultados que proporcionó datos actualizados sobre los hábitos de movilidad de los vitorianos.

El trabajo estuvo principalmente orientado a la movilidad ciclista, ya que ese es el campo de trabajo del convenio de colaboración. Aún así, se obtuvieron datos también de otros modos. La encuesta viene a completar otras encuestas realizadas con anterioridad en la ciudad en 2006 y 2011.

Informazio gehiagorako, Ingurugiro Gaietarako Ikastegia

Lotutako informazioa

  

Zure iritziak axola digu

Lagun iezaguzu hobetzen. Informazio hau baliagarria gertatu zaizu?            

Nahi baduzu, iruzkinak egin ditzakezu.
Nahitaezkoa da identifikatzea.

Gaia publikoa izatea aukeratzen baduzu, gainontzeko herritarrek zuk idatzitakoa eta udalak emandako erantzunak irakurri ahalko dituzte; baita iruzkinak egin ere. Gaia pribatutzat jotzen baduzu, zuk bakarrik izango duzu gai horretarako sarbidea eta udalak emandako erantzunak irakurtzeko aukera. Gaia idaztean identifikazio kodea emango zaizu.

Aldartea

Harremanetarako beste kontaktu bat: