Udalerriko Gizarte Kontseilua

Gasteiz Udalerriko Gizarte Kontseilua elkarguneak, auzoguneak, Udal Eskola Kontseilua, Udalerriko Kontzejuen Elkartea eta Sindikoa ordezkatzen dituen foro bat da. Sindikoa berak eskaturik, gehitu zen Gizarte Kontseilura.

Eginkizunak- Txostenak

Hiri Handien Legeak ( Toki-araubidearen oinarriak arautzen dituen Legea) nahiz Udaleko Herritarren Parte-Hartzearen Araudi organikoak ezartzen dutenaren arabera, udalek ezin dute udalerri osoari dagozkion gai estrategiko garrantzitsuenei buruzko erabakirik hartu Gizarte Kontseiluaren txostena ez badago. Adibidez, urteko udal aurrekontua edo Hiri Antolakuntzarako Plangintza Orokorra.

Informazio gehiago

Lotutako informazioa

  

Zure iritziak axola digu

Lagun iezaguzu hobetzen. Informazio hau baliagarria gertatu zaizu?            

Nahi baduzu, iruzkinak egin ditzakezu.
Nahitaezkoa da identifikatzea.

Jasotako iruzkinak

Página web: Consejo Social del Municipio

  • En la mitologia griega, Lete, la hija de Eris- personificada por lo general como diosa de la discordia- dio su nombre al manantial del Olvido, que más tarde se convirtió el la laguna de Lete o rio Leteo, en cuyas aguas los muertos bebían para olvidar su vida terrestre y no tener recuerdos de ella. Las almas que retornaban a la vida, ya con su nuevo cuerpo, volvían a beber del río Leteo para olvidar lo nque habían visto en el mundo de las sombras. El nombre de Lete proviene del verbo Lanthano "olvidar", y de ahí sus derivaciones hasta llegar a latente, lo escondido. Acordes con los nuevos tiempos, todo parece indicar que las aguas del río Leteo son muy escasas o se han agotado. Hay sequía de olvido.

    Miguel Angel Anton Vicario Alegre 2018/04/20 21:52:51 Erantzuna eman zaio

  • Desde el Ayuntamiento queremos mostrarle nuestro agradecimiento por su colaboración en este espacio libre y abierto, donde todas las participaciones son bienvenidas para la mejora de los servicios municipales. Desde el Buzón ciudadano pretendemos prestar el mejor servicio posible para poder esclarecer cualquier asunto que requiera de su atención.Pero lamentablemente,su comentario no tiene relación con asuntos municipales.

    Udalaren logotipoa Udala 2018/04/21 07:49:36