Animaliak Babesteko Zentroa

Txakurkume bat, etxola bat eta animaliak babesteko instalazioak

Gasteizko Udaleko Animaliak Babesteko Zentroa (ABZ) bide publikoan galdu, abandonatu edo istripua izandako animaliei arreta emateko zentro berezia da. Gasteiz ez ezik, Araba probintzia osoa hartzen du bere jarduera esparruak.

Funtzio nagusiak

  • Animalien jabeen eta maskoten artean erantzukizun harremana sustatzea.
  • Bide publikoan galdu, abandonatu edo istripua izandako animaliak hartu eta arreta ematea.
  • Animaliei bizileku duinak bilatzea.
  • Animaliak eduki eta babesteari buruz indarrean dauden arauak betetzen ez dutenen kontra dosier zigortzaileak abiaraztea.

Harremanetarako

Ordutegiak

Maskotak adoptatu eta bisitatzeko:

  • Astelehenetik ostiralera: Goizez: 11:00 -13:00. Arratsaldez: 15:30 -17:30
  • Asteburu eta jaiegunetan: itxita.

Izapideak egiteko:

  • Astelehenetik ostiralera: Goizez: 09:00 -13:00. Arratsaldez: 15:30 -17:30
  • Asteburu eta jaiegunetan: itxita.
Helbidea

Armentiagana, z/g. 01007 Vitoria-Gasteiz

Google Maps-en ikusi(Beste leiho batean irekiko da)

Telefonoa: 945161755

Larrialdietarako telefonoa: 092

cpa@vitoria-gasteiz.org

Dokumentazioa eta jarduerak

Hezkuntza jarduerak
Argitalpenak

Lotutako informazioa

  

Zure iritziak axola digu

Lagun iezaguzu hobetzen. Informazio hau baliagarria gertatu zaizu?

Nahi baduzu, iruzkinak egin ditzakezu.
Nahitaezkoa da identifikatzea.

Izartxoarekin markatutako eremuak derrigorrezkoak dira.

Jasotako iruzkinak

Página web: Centro de Protección Animal

  • Aun mencionan a Apasos? No puedo creer que despues del ingente y desinteresado trabajo que vienen realizando puedan ustedes despedirlos sin mas. POBRES ANIMALES. Ya hay un gatito muerto, y no quiero pensar que sera de ancianos, enfermos...

    Julia Muy triste 2021/06/03 17:59:37 Erantzuna eman zaio

  • El Servicio de Salud Pública inició en el año 2019 un proceso de mejora en la gestión del Centro de Protección Animal (C.P.A.), con el objetivo de aumentar el bienestar de los animales allí albergados, realizar las funciones que le competen de manera más eficiente y dar un mejor servicio a la ciudadanía de Vitoria-Gasteiz.

    En la implantación de estos procesos, se han producido desencuentros con la Asociación APASOS Vitoria que impiden el desarrollo de una colaboración que redunde en el interés general de la ciudadanía de Vitoria-Gasteiz y las necesidades de los animales.

    El Ayuntamiento asumirá de manera temporal con recursos propios las labores de las personas voluntarias que acudían al C.P.A. En este sentido, se ha previsto un refuerzo de la plantilla del centro para la realización de los paseos y socialización de los animales, así como un aumento del presupuesto para la esterilización y tratamientos veterinarios. La gestión de las casas de acogida se realizará directamente por el personal municipal.

    Para el desarrollo de sus funciones, el Centro de Protección Animal cuenta con personal municipal de acreditada experiencia y cualificación en su ámbito de trabajo, personal comprometido con el bienestar animal como una de sus prioridades de actuación.

    Además de esta labor profesional, la colaboración de las asociaciones protectoras y el voluntariado ha hecho del C.P.A. un referente en su ámbito y es por ello por lo que el Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz está trabajando en nuevas fórmulas para recuperar su presencia y colaboración en el Centro

    Udalaren logotipoa Udala 2021/06/04 11:12:49