Azken iruzkina ikusi (Noiz egina: 2025/09/10 08:23:48)
El cementerio del salvador está en un estado de abandono total lleno de malas hierbas, descuidado y sucio, no hay ni una zona verde...una vergüenza, no sé a quién le corresponde hacer el mantenimiento pero desde luego que no se hace. Pero bueno viendo cómo está toda la ciudad no se de qué me extraño
Cementerio 2025/09/09 21:09:10
Para un funcionamiento más eficaz del buzón ciudadano, este asunto se ha trasladado a Urbanismo - Vivienda - Cementerios.
Udala 2025/09/10 08:23:48
Datuen Babesaren Araudi Orokorra betetze aldera, Gasteizko Udalaren pribatutasun-politika kontsulta daiteke, zeinen helburua baita webgune honetan eta beraren edozein azpidomeinu, mikrosite edo aplikazio mugikorretan, bai offline bai online jasotzen diren datu pertsonalen bilketa eta tratamendua arautzen duten baldintzak ezagutaraztea.