Azken iruzkina ikusi (Noiz egina: 2026/01/12 09:59:24)
Somos la capital del Pais vasco y vamos a ser los únicos en no tener una estación intermodal.
Y lo que es de verguenza, es que encima no vamos a tener las vias soterradas.
Vamos a seguir teniendo la ciudad dividida en dos.
A.Z.A. 2025/10/28 09:57:56
Sí al SOTERRRAMIENTO !
Las instituciones deberían echar el resto y entre las 4/5 realiar la soterrada de las vías de alta velocidad y así aprovechar para también meter la carretera eje este-oeste.
HAGÁNLO, que para eso pagamos impuestos !
Aretxa 2026/01/12 09:59:24
Datuen Babesaren Araudi Orokorra betetze aldera, Gasteizko Udalaren pribatutasun-politika kontsulta daiteke, zeinen helburua baita webgune honetan eta beraren edozein azpidomeinu, mikrosite edo aplikazio mugikorretan, bai offline bai online jasotzen diren datu pertsonalen bilketa eta tratamendua arautzen duten baldintzak ezagutaraztea.