multas

  • el viernes a la noche me pusieron una multa, el municipal me dió un resguardo y me dijo que a partir del día siguiente 20 días para pagarla. Voy hoy al centro cívico a pagarla y que no está registrada. Y ahora qué

    Mertxe Muy triste 2025/01/07 13:07:04 Erantzuna eman zaio

  • En la oficina se la darían de alta.Tendra que pedir cita.Una vez esta metida en el sistema ya cuenta como notificada;pero los señores agentes si espera a que la introduzcan,con seguridad llegara completa y quizá hasta con recargo.

    A.J. Normal 2025/01/07 13:07:04 Erantzuna eman zaio


Datuen Babesaren Araudi Orokorra betetze aldera, Gasteizko Udalaren pribatutasun-politika kontsulta daiteke, zeinen helburua baita webgune honetan eta beraren edozein azpidomeinu, mikrosite edo aplikazio mugikorretan, bai offline bai online jasotzen diren datu pertsonalen bilketa eta tratamendua arautzen duten baldintzak ezagutaraztea.