Multa

  • Han multado a un familiar americano xq su carnet de conducir no sirve aqui. Apenas lleva 8 días de visita. Primero le dijeron q era 200€ y si pagaba ya 100€ . Luego le dijeron q estaban equivocados y q eran 500€. Donde se puede reclamar esto ?

    C.O.G. Triste 2024/08/29 09:21:54 Erantzuna eman zaio

  • Dicha denuncia no es competencia municipal, por lo que deberán de ponerse en contacto con las oficinas de Zuzenean del Gobierno Vasco, en el teléfono 012 o 945018000, donde le informarán de la cuantía correspondiente.

    Udalaren logotipoa Udala 2024/08/29 13:22:42


Datuen Babesaren Araudi Orokorra betetze aldera, Gasteizko Udalaren pribatutasun-politika kontsulta daiteke, zeinen helburua baita webgune honetan eta beraren edozein azpidomeinu, mikrosite edo aplikazio mugikorretan, bai offline bai online jasotzen diren datu pertsonalen bilketa eta tratamendua arautzen duten baldintzak ezagutaraztea.